Friday, December 2, 2011

JUBAH ARISSA 2 IN 1(NURSING&MATERNITY)


Retail: RM119

Dropshipper: RM101
Dealer Pearl: RM95
Diamond: RM84






Assalamualaikum salam ceria buat semua :)

Istimewa buat ibu/bakal ibu yang menyusukan anak, kini kami bawakan jubah arissa 2 in 1(maternity&nursing) yang wajib dimiliki demi keselesaan dan kekal anggun pada masa yang sama :)

Kenapa anda wajib miliki jubah ini???
Sebab jubah ni diperbuat dari material lycra korea high quality. Kainnya sejuk, jatuh terletak, tidak perlu iron dan mudah diurus :)
Material jenis lycra juga sesuai sgt sbg maternity dress sbb sifatnya yg lembut dan sedikit memeri(stretchable). jadi boleh tampung perkembangan perut ibu mengandung :)

Menyahut seruan penyusuan eksklusif bayi sekurang2nya pada 6 bulan pertama, jubah ini dilengkapkan dengan butang di hadapan utk keperluan breast-feeding. Sangat2 praktikal dan mudah! pengalaman Yatt sendiri, terpaksa melupakan jubah2 yang banyak dibeli semasa mengandung sbb tak praktikal nak dipakai sbb still breastfeed baby. Jadi, jubah ni adalah solution terbaik!!

Dan juga dewasa ini, ramai juga para ibu yg masih menyusukan bayi mereka dan pada masa yg sama juga sedang mengandungkan bayi yg seterusnya (alhamdulillah rezeki hehehe). Jadi jubah ni boleh dipakai bila2 masa, ke mana sahaja :):)

Jubah ini didatangkan dengan saiz free size dan XL. Free size sesuai utk semua wanita bersaiz S,M dan L. Manakala XL utk wanita yg biasa pakai saiz XL.

Tangan bergetah.
Leher potongan cekak musang (macam baju Melayu).
Ada ropol2 di bahagian dada

Labuh standard: 54-55 inci. Biasanya kalau mengandung, pakai jubah akan kelihatan singkat sikit di bahagian depan hehe. Soo cute dan comel :)

Pilihan warna yg sangat cantik semuanya!Pilihlah warna kesukaan anda.

oh ya. bagi wanita yg tidak mengandung/menyusukan anak, anda juga boleh pakai jubah ni. Takde masalah :):)

Jubah dari jenama butik terkenal(Butik Mama).

No comments:

Post a Comment